Re: Sztuczne obciążenie zasilacza prądowego - czym zast

>>> 6V, 100A. >>> Czym to obciążyć na biurku, nie mając tej diody? >>> Rezystor zdecydowanie odpada ;) >> Diodami na 100A na odpowiednich radiatorach. 3 albo 4 sztuki szeregowo >> powinny wystarczyć. > Takie zwykłe, prostownicze?

No tak.

Prąd mogę regulować więc na start 10A sobie ustawię.

Zasilacz pracujący stabilnie na 10% mocy?