Re: s?uchawki bezprzewodowe

Filip Ozimek pisze:

> No, ale zazwyczaj sprzęt robiony na zamówienie jest znacznie droższy od > masowej produkcji.

Mam tego świadomość, ale całość w 70 zł by się zmieściła?

Reply to
waldemar.pokolenczuk

snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Jeśli znajdzie się jakiś fachman z wiedzą i sprzętem, który dla mniej jak 50 zł (bo części) poświęci kilka wieczorów siedzenia i majstrowania, to może tak.

Reply to
Filip Ozimek

Użytkownik snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@1g2000hsl.googlegroups.com... Filip Ozimek pisze:

Mam tego świadomość, ale całość w 70 zł by się zmieściła?

Na allegro znajdziesz gotowe za około 70 zł (w tym transport) tylko trudno mi sie wypowiadać co do trwałości i jakości...

Włodek

Reply to
Włodzimierz Wojtiuk