złącza do taśm raster 0,5 mm 40 styków

nie wiecie gdzie można kupić po w miarę rozsądnej cenie (~20zł) złącza SMD do podłączenia taśmy o rastrze 0,5mm z 40 stykami? Np. z cennika TME: MX-52559-4072 Złącze FFC/FPC raster 0.5mm, ZIF, proste, 40pin MX-52559-4092 Złącze FFC/FPC raster 0.5mm, ZIF, proste, 40pin albo MX-52974-0608 Złącze płytka-płytka raster 0.5mm, 60 pin (szukam 40 pin) Niby mają, ale na specjalne zamówienie i minimalna ilość taka, że jedno złącze za 200 zł bym kupował. Znalazłem w jednej nagrywarce, ale tylko 36 pinów. P.

Reply to
PK

PK napisał(a):

W elfa.se jest złącze ZIF SMD 0.5, nr artykułu 43-500-54 i tasiemki nr

43-500-54
Reply to
Filip Ozimek

Użytkownik "Filip Ozimek"

Dzięki, nie znałem tego sklepu, jak widzę to się jeszcze z tasiemką w cenie zmieszczę :) P.

Reply to
PK

allegro.find('ZIF')

Reply to