Re: Rynek pracy STM32

> Paca w domu redukuje ilość koniecznego sprzętu :)

> Ty to chyba przecierałeś szlaki pracy zdalnej z dekadę przed tym, zanim > to się stało modne. :)

Na długo, zanim to się stało legalne. Przez 20 lat byłem programistą, pracowałem głównie nocami. Nie było sensu pracować w biurze, bo to była codzienna walka o przetrwanie do 16:00. W pracy i tak niewiele byłem w stanie napisać a w domu już byłem zmęczony...

Jeszcze za komuny, u państwowego pracodawcy wywalczyłem godziny pracy

9-17, jak w cywilizowanym świecie. U prywatnego zrezygnowałem z kierowniczego stołka, żeby nie musieć przychodzić.

Jakbym czytał siebie...

Mi się najlepiej pracuje i myśli w nocy, tylko dziewczyna mówi (a ja się z nią zgadzam), że przez to żyjemy tak naprawdę osobno :(

Reply to
Arnold Ziffel