Re: Rynek pracy STM32

> Zaczynałem od Spectrum w 1985 roku.

> W 1985 się rodziłem. Zaczynałem od Timex 2048 jakoś ok. 1993 r. >> Dziś 2 użytkowników, 3 komputery i dwa tablety. Blaszak, laptop, Mac >> Mini z M1, Samsung i iPad. > To ja mam zdecydowanie za dużo komputerów, których ciągle używam. Dwie > osoby w domu, ale dziewczyna jest pod tym względem normalna -- laptop, > dwa telefony i tyle. U mnie... > - laptop, czasami podłączany jako desktop (dwa monitory, klawiatura, mysz) > - mini-laptop (EEE PC 701) do zabierania w teren

Widzisz - zapomniałem - mam przecież też EEE PC ale 9”. Leży na półce i się kurzy. Miał służyć do programowania alarmów ale nic z tego nie wyszło.

- czytnik ebooków

Nie potrafię się przekonać - za mały ekran na moje kaprawe oczy.

- tablet > - dwa telefony (choć jakbym miał dual sim, to wystarczyłby mi jeden)

Telefonów nie liczę.

- raspberry podpięte do telewizora do oglądania filmów

Znów zapomniałem - Malina jako odbiornik ADS-B dla FR24

[...]

- mini-komputer (thin client) przy biurku "elektronicznym" (do

Moje biurko dzielę pomiędzy pracę a elektronikę ale od lat część elektroniczna zawalona papierami :(

[...]

A to tylko w domu... w pracy mam drugi, trochę prostszy ekosystem, a na

Paca w domu redukuje ilość koniecznego sprzętu :)

działce ekosystem dopiero się tworzy

A ogród mam pod oknem :)

W terenie?

Można powiększyć czcionkę, zresztą może są w różnych rozmiarach (ja mam faktycznie mały, normalny Kindle). Na kaprawe oczy właśnie powinien być super, bo ma świetny kontrast i cieszy się, gdy pada na niego światło (i np. w kolorowych LCD już wtedy nic nie widać).

Ja zrobiłem inaczej. Mam dwa biurka obok siebie, przedzielone ścianką (płyta drewniana), do której jest przyczepiony regał z małymi / często używanymi elementami (inne są w pudłach na regałach pod ścianą), a do niego różne inne rzeczy (wieszak na frezarkę, na pistolet od kompresora i komplet wierteł). W teorii jedno biurko jest do elektroniki a drugie do pracy przy komputerze. W praktyce są na nich różne rzeczy, których być na nich nie powinno, ale są tylko "na chwilę". Czasem sprzątam lepiej lub gorzej. I tak jest o niebo lepiej, niż było.

Ja pracuję z domu, ale ekosystem mam w biurze, bo jakoś w trakcie pandemii to zostawiłem i tak już zostało. Mam do tego zdalny dostęp, więc nie ruszam, bo używam.

Zazdroszczę. Kiedyś tak będzie :)

Reply to
Arnold Ziffel