Re: regulator do solara

> 3. poszukac czegos w internecie :)

Mozna dostac namiary? Bo niby na allegro mozna szukac ale na moje krzywe oko jednak ciutke drozej wychodzi. Badalem sprawe jakies pol roku temu wiec moze sie pozmienialo...

Aktualna instalacja wyjdzie mnie ponizej 500zl a nie mam zamiaru uzywac jej bardziej niz w samo lato/poczatek jesieni.

Reply to
ptoki