jaka to cewka i gdzie mozna dostac takową...?

Mam takie oto zapytanie: w telewizorze zrąbala mi sie cewka... podczas prac skruszylem rdzen... na cewce pisze: "473 016 YC", co oznaczaja te numery? i czy takie cewki mozna upic w jakims sklepie? nie lubie anlogowki wiec sie nie interesowalem tym jak dotad... a teraz czas sie zaczac interesowac. Prosze o pomoc

Reply to
RavSaint

no i jak nikt nie odpowie? koniecznie potrzebuje odpowiedzi, a tu nic.. zawsze gdy czegos sie na serio szuka to sa problemy.

Reply to
RavSaint

A jaki to odbiornik telewizyjny i jaka średnica jest tego rdzenia . "skruszyłem " oznaczałoby że był on ferromagnetyczny? Sivuse

Reply to
Sivuse

Numery nic nie znacza, tzn - trzeba by zajrzec do katalogu producenta.

Jesli telewizor popularny .. to na wroclawskiej gieldzie jedyne dostepne cewki sa wlasnie od TV ..

Użytkownik "Sivuse" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:bnbdt2$fco$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

hmm, odbiornik to NORMENDE Spectra S72 ( stare ustrojstwo ). A srednicy to teraz nie podam, cala cewka poleciala do kosza, bo ten rdzen tak sie pokruszyl ze potem juz sie nie dalo nic z tego wyciagnac. Kumple mi powiedzieli ze w sklepach takie cewki mozna normalnie kupic, ze nie ma problemu, ale post nizej widze ze i tak nie bede mogl dojsc do tgeo jaka dokladnie chce. Te glupie oznaczenia, cholera, mozna by i to jakos ustandaryzowac. Szkoda ze tak nie ma.

Reply to
RavSaint

Producent, hmm a jaki to producent do tych telewizorów? A moze te cale YC to jakas wskazowka?

hmm, odbiornik to NORMENDE Spectra S72 ( stare ustrojstwo ). Kumple mi powiedzieli ze w sklepach takie cewki mozna normalnie kupic, ze nie ma problemu, ale post widze ze i tak nie bede mogl dojsc do tgeo jaka dokladnie chce. Te glupie oznaczenia, cholera, mozna by i to jakos ustandaryzowac. Szkoda ze tak nie ma.

Reply to
RavSaint