Re: pyt.: zasilanie GPS-a z dynama rowerowego

Zgrywus pisze:

> [...]

Przycisk mechaniczny, zamykający obwód przetwornica/stabilizator <->

dynamo, na żądanie. Przełączasz w pozycję "1", PO podłączeniu ładowarki. Nieobciążone dynamo, będzie minimalnie zwiększało opory toczne, więc tym lepiej rozewrzeć jego zaciski, kiedy nie jest używane.

Reply to
gdL