Re: [pyt:] Filtr tryfilarny i nie tylko

:-)

Reply to
KrzysiekPP

W wiadomości snipped-for-privacy@news.task.gda.pl> KrzysiekPP pisze, co następuje...

ta... a ja szukałem krzysiekpp.prv.pl ;) ale, ale...

  1. schematy mamy imho trochę różne... (ale ja budowlaniec jestem, to się mogę mylić :O) a które lepsze... ?
  2. z Twojej strony: " Ja zużyłem zwykły drut wyciągnięty z kabla UTP (skrętka kat.5)." oraz: " Kilka metrów przewodu 0.25mm2 - 0.5mm2, najlepiej trzy metrowe odcinki o różnych kolorach"

a ja se patrze:

a tam: "UTP Kategoria 5e - 155 MHz ULTRALINK BUDOWA Przewodnik - drut miedziany o średnicy 0,5 mm"

czyli 0.196mm^2 co Ty na to...? :)

pzdr, szadok

Reply to
szadok

Coz ... przejezyczylem sie. W kazdym razie prawo Ohma to prawo Ohma ... im drut grubszy tym mniejszy spadek napiecia.

Reply to
KrzysiekPP