Willem odkupie / przyjme

Witam. Nie bardzowiem na którą grupę z tym napisać... A mianowicie czy któryś z grupowiczów nie ma w szafie niepotrzebnego willem'a? (im taniej tym lepiej...) Jeśli NTG to odeslijcie na poprawną... na googlach znalazlem a.p.misc.programator.willem... i tam chcialem sie zapytac ale niestety slrn mi mowi ze nie ma takiej grupy...

Pozdrawiam i przepraszam za NTG

Reply to
Kurcik

Wed, 2 Mar 2005 13:10:10 +0100, Krzysztof <osiemk snipped-for-privacy@wp.pl napisał(a):

Ja bardzo chetnie to zloze sam... tylko... u mnie części nie do dostania... u mnie wogóle mają oporniki tylko :/ i jakieś kondziory... a zamawiać części na allegro u różnych ludków się nie opłaca...

Hmmm a może kolega chciałby złożyć jeszcze jeden?/zakupić części i wysłać (oczywiście pieniążki dam na części).

Pozdrawiam

Reply to
Kurcik

Wed, 2 Mar 2005 19:53:19 +0100, Franio snipped-for-privacy@wp.pl napisał(a):

No wiec chyba nie dokladnie kolega przeczyutal moj post... Pisalem tanio...a nie za 200zł...:/ Takze nie dziekuje na taki wydatek mnie ne stać.

Pozdrawiam

Reply to
Kurcik

40PLN wydaje mi się nierealne. Sama płytka to jest przynajmniej kilkanaście. Willem jest dość złożony, jest na nim dużo elementów. Nieskomplikowanych ale dużo. Są podstawki, które nawet w wersji zwykłej, nie ZIF, kosztują ładnych parę złotych. Są scalaki, dwa regulatory napięcia, złącza itp itd.

Może Krzysztof sam robił płytkę lub część elementów wziął z szuflady?

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

Witam, KIT do poskładania za 89 zł, to chyba nie drogo ?

Pozdro.. Rycho

Reply to
Rycho

Thu, 3 Mar 2005 12:10:43 +0100, TomZor snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(a):