Re: Programator BIOS-ów

> Willem PCB3 + 1/2 adapterki za 200pln i jeste¶ w niebie... (on chyba > obs³uguje nawet ponad 200 uk³±dów (??) - w ka¿dym razie jest tego > sporo... ) >

Fajnie, ale u¿ywam kilku uk³adów, których mi w Willemie brakuje, np. rodziny Philipsa P87LPC76x, Dallasów: DS18B20, DS89C420...

--
|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak@poczta.onet.pl 	|

U¿ytkownik "Krzysztof Pawleta" napisa³ w wiadomo¶ci news:406BA952.A510B4BF@onet_ZAMIEN_poczta.pl...

Od kiedy u¿ywasz c420 jako Biosu, nie wspominaj±c o ds18b20 ?? Fajny ¿art na 1 kwietnia :)

-- Marek

Reply to
Sruba

To było nawiązanie do "obsługuje nawet ponad 200 ukłądów" (przypadek, że się napisało 1 kwietnia ;-) ad. a) chodziło mi o jego własny flash (tak jak wspomnianego philipsa) ad. b) czasem mierzy się tym DSem temperaturę, a potrzeba 1 komórki EEPROMa na przechowanie adresu - więc po co dodatkowy scalak, skoro DS18B20 ma taką - po co się ma marnować?

Reply to
Krzysztof Pawleta