Re: kondensatory KEN ?

Dnia Wed, 31 Mar 2004 17:59:32 +0200 na fali pl.misc.elektronika stacja Włodzimierz Wojtiuk <> nadała:

CF3 to jest popularna lampa i mam ich dużo. Potrzebuję CF1 i CF2. CF1 już mi się udało w końcu kupić (nawet niedrogo - 2 Euro), ale CF2 jeszcze nie. A potrzebuje do mojego Philipsa 525U (oryginalna ma ok 5% emisji, a radio nawet jako-tako gra :)

Reply to
Tomasz Szcześniak

U¿ytkownik "BLE_Maciek" napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Drogi Kolego do uk³adu tego radia to siê ma nijak ;( Pozdraw W³odek

Reply to
W³odzimierz Wojtiuk