Re: problemy z p?ytk? restartowanie si? procesora

Andrzej Ekiert pisze:

> Grzegorz Latocha napisał(a): > > >> nie tak, natomiast diody przy procesorze (program miga diodami na > >> razie) przygaszają, mrużą i procesor się restartuje, > > > Obstawiam ustawiony bit LVP w configu i wiszący w powietrzu pin RB5/PGM. > > Powiedz że zgadłem ;-) > > O widzisz, to jest coś co sprawdzić jestem w stanie! > Może planujecie jakieś szkolenie w Krakowie? tylko tanie w miarę :) > Mam nadzieję, że to te LVP o którym mówisz, właśnie nie znalazłem > takiego QuickStart Guide do PICów, bo w datasheecie 430 stron, a ważne > informacje są porozrzucane. > > Dzięki wszystkim, wieczorem potestuję.

Panie Andrzeju piwo czeka w Krakowie! LVP = OFF, MCLRE = OFF, FOSC = HS i zaczęło działać piknie :)

Jak widać Panie Marku płytka zaprojektowana dobrze, ale nie działało. Trochę zapłaciłem za bycie samoukiem, ale od teraz zawsze i to proponuję wszystkim: Krok 1: sprawdź bity konfiguracyjne

(a w wolnym czasie - przeczytaj całego DataSheeta)

Wszystkim dziękuję i pozdrawiam

Reply to
glatocha

snipped-for-privacy@gmail.com napisał(a):

Nie omieszkam się przypomnieć ;) Fajnie, że pomogło.

Pozdrawiam, Andrzej

Reply to
Andrzej Ekiert