Re: Pilnie poszukiwany In?ynier Elektronik

snipped-for-privacy@gmail.com napisał(a):

> [...]

frustracja zawęża pole widzenia :) Jak już to "zauważyłAś". Jeśli proponowano Ci takie intratne stanowiska to jestem pełna podziwu dla Twoich kwalifikacji.

Reply to
ejuraszek

w portalu Gazeta.pl ->

Panowie, czy wy tacy slepi jestescie??? Przeciez piszecie z KOBIETA, tu jeden z drugim uzywa rodzaju meskiego. Ech, szkoda gadac. Kobieta szuka kogos do pracy, a wy sie rzucacie jak wszy na powrozku :)

Jingiel

Reply to
Jingiel

Nie odgryzaj się specjalisto od zatrudniania operatorów wózków widłowych. Mnie wolno być uszczypliwym. Tobie nie wolno bo w pracy jesteś.

Reply to
sok marchwiowy

Chodzi mu pewnie o to że wypisywane w ogłoszeniu wymagania nie odpowiadają temu co faktycznie ma robić pracownik. Przestrzelone są wielokrotnie. Te twoim ogłoszeniu to też obowiązki co najmniej 3 pracowników. A w efekcie może się okazać, że potrzebny ktoś do lutowania i na takie stanowisko jest przeznaczony budżet czyli np 1500 pln.

Reply to
Mario

Jingiel snipped-for-privacy@XX.XX napisał(a):

To jak kobieta zatrudniona w agencji szuka kogoś do pracy to nie można się spytać o zarobki i trzeba przyjąć wszystkie warunki. A może to Cyganka jest. Podane jest dużo danych o firmie. Da się ją odnaleźć bez agencji. Z bomby można wołać więcej niż proponowane gdzieś przez komiwojażerkę 10 na godzinę + premia.

Reply to
sok marchwiowy

Widzisz, jest niewielka roznica miedzy szukaniem kogos do pracy a kogos na konkretne stanowisko.

Zdrowka zycze, AA

Reply to
Andrzej Augustynowicz