Re: Pilnie poszukiwany In?ynier Elektronik

> frustracja zaw=EA=BFa pole widzenia :) Jak ju=BF to "zauwa=BFy=B3A=B6". Je=

Reply to
ejuraszek

snipped-for-privacy@gmail.com napisał(a):

Mam pytanie. Dlaczego inżynier elektronik napisała Pani z dużej litery? To nie są imina, nazwiska, nazwy własne.

Reply to
sok marchwiowy

To pytanie na grupę "język POLSKI" a nie tutaj.

Proszę sie nie czepiaĆ. - z dużym Ć na końcu ładniej wygląda ..

zbyszek