Re: Pilnie poszukiwany In?ynier Elektronik

Gregy pisze:

> [...]

Czytałem i napisali jakie mają wymagania punkt po punkcie. Pomyśleć nawet można że nie liczą na to że ktoś będzie je w stanie spełnić. Z punktu widzenia pracodawcy najważniejsze jest znaleźć/skontaktować się z kandydatami, którzy spełniają określone wymagania (najlepiej jak najwięcej), a dopiero w drugiej kolejności dogadywać się z wybranymi co do warunków zatrudnienia. Ale co to zmienia? Oni napisali swoje, a ty możesz podać swoje, jeśli tylko jesteś pewien swojej wartości: "Jako kandydat spełniający następujące wymagania: .... wymgam/ chciałbym ..." i skontaktują się z Tobą tylko ci, którzy będą skłonni zbliżyć się do przedstawionych wymagań.

I tak prawie zawsze musi w końcu dojść do jakiegoś kompromisu.

Reply to
Gregy

Gregy pisze:

Nie zamierzam :) Cały ten flejm wziął się z tego, że zdaniem niektórych grupowiczów obyczaje związane z procesem rekrutacji są w naszym kraju barbarzyńskie. Stawiane wymagania są wygórowane a z kolei jest obawa że wczesne pyutanie o zarobki eliminuje z procesu rekrutacji. Wymaga to od szukającego pracy wykonywania działań w ciemno - nie wiedząc czy nie jest to oferta jakichś dziwnych ludków liczących że znajdą super specjalistę na zakres obowiązków pokrywający 3 etaty za na przykład

1200zł. Może ta dyskusja przyczyni się do cywilizowania tych obyczajów. Ja póki co mam działalność jednoosobową więc się nie będę starał na to stanowisko :) Ale może kiedyś splajtuję albo odwrotnie - rozwinę firmę i będę poszukiwał fachowców. Wolałbym sytuację taką że mogę zaplanować koszty zatrudnienia odpowiednio wykwalifikowanego pracownika bądź ocenić ile mogę dostać na rynku za swoje umiejętności. I to bez podpytywania kolegów z branży przy wódce :)
Reply to
Mario