Re: Piezoelektryk jako transducer.

> Bardzo modulowanej ?

Jezeli pracowal ktos z przetwornikami piezoelektrycznymi to mam pytanie czy typowy przetwornik piezoelektryczny uzywany w 'pozytywkach'

posiada odpowiednia czulosc, aby odebrac odbicie sygnalu o czestotliwosciach w okolicach 20-30kHz od przeszkody, po nadaniu go w okreslonym kierunku?

Reply to
Kacper