Re: oporniki precyzyjne smd

> Ale to jest specyficzna konstrukcja i specyficzne osiagi ..

Jeśli chodzi o dostępność w kraju specjalizowanych układów scalonych firmy Analog Device to nie powinno być problemu w firmie Alfine. Również sądzę, że zastosowanie dedykowanego scalaka choćby kosztował

200zł, da lepsze efekty, niż koszt organizacji we własnym zakresie ileś tam precyzyjnych elementów pasywnych. Ale konstruktorem nie jestem więc nie mówię, że nie da sie tego zrobić inaczej lepiej.
Reply to
murata