Re: Odbierz doładowanie

ale co Ty chcesz, przecież do europejczyk wyzwolny zjednoczony wolny pełną gębą...

Reply to
inny punkt siedzenia...

do -> to ;o)

Reply to
inny punkt siedzenia...

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" snipped-for-privacy@pik-net.pl.invalid> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@pik-net.pl.invalid...

Niektórzy czytają. Poza tym cel jest jeszcze jeden - nakarmienie harvesterów. Adres nadawcy jest we wrotce, czasem naprawdę szybko jest "przejmowany". Grupa a.p.d. - to nie ta grupa, co kiedyś. Towarzystwo się rozsypało, pożenili się, conajmniej jeden zginął tragicznie, inni np. zrezygnowali, ich miejsce zajęli ci, co raczej nie chciałbym z nimi korespondować. Ja też stamtąd odszedłem, uczciwie mówię, kilka lat tam pisywałem.

Reply to
ACMM-033

Bez znaczenia - adres można założyć za chwilę całkiem nowy. Nikogo harvestery nie obchodzą, bo Gmail zna klientów harvesterów i usuwa maile od nich nawet nie pokazując ich użytkownikowi.

Jedyną, skuteczną metodą jest zgłaszanie spamu do Google - na podstawie zgłoszeń spam będzie rozpoznawany po treści i odrzucany. A w końcu skończą się możliwości ukrywania tożsamości i pacjent zostanie tak namierzony, że nawet kolejnego konta nie założy.

[.......]

tusk byłby z Ciebie dumny...

Reply to
inny punkt siedzenia...

Google leje na zgłoszenia - taki jeden bęcwał, co wszędzie jakieś książki sprzedawał, spamował bez przeszkód. Umilkł dopiero po zgłoszeniu do abuse jego dostawcy internetu (lub LIRa jego dostawcy).

Reply to
Andrzej Lawa

Kto zginął?

Reply to