Psychiczny ADC

"Serial 14-Bit, 3.5 Msps pobierania próbek ADC z *choroby afektywnej dwubiegunowej* wejścia"

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

Użytkownik "Piotr Wyderski" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:rja1kn$2di0m$ snipped-for-privacy@portraits.wsisiz.edu.pl...

"Serial 14-Bit, 3.5 Msps pobierania próbek ADC z *choroby afektywnej

Automatyczny tlumacz. Okropny - co chwila sie myli. Wole po angielsku, a oni tak bardzo chca mi zrobic dobrze, i przy kazdej okazji przestawiaja na polski.

I to pomimo użycia przycisku „Ratować” ;)

Użytkownik "Piotr Wyderski" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:rja1kn$2di0m$ snipped-for-privacy@portraits.wsisiz.edu.pl...

"Serial 14-Bit, 3.5 Msps pobierania próbek ADC z *choroby afektywnej

A tak swoja droga - gdzie LT/AD robi te uklady, ze w Chinach najtaniej ?

Bo zakladam, ze najtaniej ?

To jest dramat, że oni takie niedopracowane g... wypuścili na produkcję.

Reply to
Queequeg

Zakładam, że bipolar input.

Reply to
Queequeg

Nie mam pojęcia, jak gość to robi, ale jest sprawdzony. Zdarzało mi się kupowac od niego i z Mousera, celem porównania. W żadnym przypadku nie odnotowałem różnic. W tym egzotykę typu LTC6655 w obudowie ceramicznej

-- tego by się nie opłacało podrabiać.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

Ano. Ale ten już jest psychiczny pełną gębą:

Co tu dużo mówić, chciałbym musieć go potrzebować...

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

W dniu 10.09.2020 o 18:54, Piotr Wyderski pisze: [...]

A ja chciałbym umieć zrobić do niego analogówkę...

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz

"Nikt nie wie, więc nie musisz się obawiać, że ktoś zapyta". ;)

W dokumentacji jest taka sekcja:

"DC Accuracy

Many driver circuits presented in this data sheet em-phasize AC performance (Distortion and Signal to Noise Ratio), and the amplifiers are chosen accordingly. The very low level of distortion is a direct consequence of the excellent INL of the LTC2380-24, and this property can be exploited in DC applications as well. Note that while the LTC6362 and LT6203 are characterized by excellent AC specifications, their DC specifications do not match those of the LTC2380-24."

Potem jest długie bla, bla, bla, zakończone brakiem wskazówki, jak to osiągnąć. Skoro samo LTC ze swoim stadkiem absolwentów Hogwartu nie wie, jak ujarzmić potwora, którego samo stworzyło, to jesteśmy w dobrym towarzystwie. :-)

Aber, aber... Widziałeś OPA189? 400nV offsetu we wzmacniaczu, który nie jest chopampem, 14MHz GBW i cenie poniżej trzech dolców to jakiś cud na działkach.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

:-)

Tak naprawdę offset jest 3uV, jakoś nie wierzę w parametry "typowe". Pewnym ograniczeniem jest też Vinput V(+)-2.5V. Ale kostka fajna, dzięki.

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz

Jak to nie jest jak jest :) str 18 rysunek.

Reply to
Janusz