Re: Obwody trójfazowe.

Wzór, który podałem wyżej mam zapisany we wskazówkach do tego zadania. "Dla dowolnego układu trójfazowego, moc odbiornika = mocy poszczególnych faz, co daje w postaci symbolicznej: S = Sa + Sb + Sc = UabJa* + UbcJb* + UcaJc* "

Licząc natomiast ze wzoru jaki Ty podałeś, moc wychodzi 0.

Nie bardzo rozumiem...(?)

Reply to
bierzadamian