Re: "Mrygajacy" telewizor LCD

On Wed, 09 Jul 2008 11:02:42 +0200, Marek Lewandowski

no to coś ten TV zaczyna byc mocno podejrzany, bo taki spadek napiecia nie ma prawa wylaczyc poprawnie dzialajacego urzadzenia... Niekoniecznie musi byc popsuty, moze byc zwyczajnie do rzyci zaprojektowany.

Reply to
Marek Lewandowski

Cześć! Były już takie przypadki ale dotyczyły klasycznych monitorów CRT (z kineskopem), stojących przy ścianie, w ktrej był poprowadzony kabel przewodzący duży prąd. Zgadzam się - kilka woltów spadku napięcia jest zupełnie prawidłowym objawem. Na razie kucie nie grozi :-) Niech wątkotwórca przestawi TV w inne miejsce, odsunie, podłączy do innego gniazdka. Nie mam pojęcia co jeszcze - może włączyć dobrą listwę filtracyjną na zasilaniu TV? Nie wiem jak wygląda antena - może jest zasilana (jej wzmacniacz) z gniazda obok tej lampki? Może do TV są podłaczone różne urządzenia, typu sprzęt grający, magnetowid i robią się pętle masy? Jeżeli tak, to koniecznie trzeba sprawdzić, czy będzie ten sam efekt przy TV podłączonym tylko do prądu i anteny. Maciek

Reply to
Maciek