Re: Medion MD 41400 - Problem z nawigacj? i czy kto?posiada manual?

Nie, ale oznaczenie A2 wystepuje. Jest do tej drogi juz przypisane.

Do Automapy zdaje się można w tym trybie dodawać punkty, na przykład > z radarami.

No, to mozna w kazdej nawigacji...

Punkt może chyba też oznaczać > blokadę odcinka drogi (całkowitą), a to wpływa na wyznaczanie tras.

Tego nie widzialem, ale jesli jest, to by juz bylo ,,cos'' - sa drogi, na ktore navi pcha mnie nieublaganie, a ktore sa w remoncie i _sensowny_ objazd nich wymaga sporej petli. Albo jest taka droga B10 przez Stuttgart, bardzo wygodna topologicznie, ktora niby i jest Bundesstrasse, ale leci przez miasto i ma obciazenie ruchem godne szesciopasmowej autostrady, a nie szosy. Navi tez o tym nic nie wie, a objechac Stuttgart to nie jest jeden skret inaczej...

Reply to
Marek Lewandowski

Pan Marek Lewandowski napisał:

Są takie ikonki ze znakiem zakazu ruchu i z zaporami drogowymi, podpisane 'blokada odcinka', 'objazd' czy coś takiego, ale nigdy nie używałem. W ogóle nie zapuszczam się w te rejony menu. Może kiedys sprawdzę czy i jak to działa. Palmtopa mam w samochodzie, a komputer wręcz przeciwnie, więc nie teraz.

Reply to
Jarosław Sokołowski

No coz - moze w kolejnych wersjach dorobia sie mapy z pomiarami ruchu i ominie takie drogi .. w godzinach szczytu :-)

Za to juz obecnie niektore programy korzystaja z TMC i remonty oraz korki omijaja [w Niemczech, bo u nas jeszcze tego nie ma].

Niektore to chyba nawet potrafia skorzystac z predkosci osiaganej przez innych uczestnikow i obliczyc aktualnie najlepsza trase.