Re: Medion MD 41400 - Problem z nawigacj? i czy kto

podaj komunikat w oryginale. Możliwe, że musisz zarejestrować jakoś. >

> Waldek

To komunikat jaki mi sie pokazuje. "Land niet actief u bevindt zich in een land dat niet is vri jgegeven."

A co do rejestracji to możesz mieć racje sądząc po obrazkach w manualu "

". Tak więc podejrzewam że z tego sprzetu to naciesze sie radiem i cd. A swoją drogą ciekaw jestem czy nawigacja pracowałaby za granicą: Niemcy, Holandia.... Póki co czekam jeszcze na tego manuala. Angielska wersja też mnie zadowoli.

Dzięki za odpowiedzi

Marcin

Reply to
Marcin