Re: labview

Autorskich praw *wlasnosciowych*. To jego wlasnosc. Klient tak naprawde dostaje tylko warukunkowe pozwolenie na uzycie oprogramowania (licencje). I tak jestesmy w tym dobrym polozeniu, ze polskie prawo zabrania ograniczania pewnych podstawowych praw uzytkownika.

> Utrata zyskow to koszt. Jesli masz puste mieszkanie to tracisz na jego > > niewynajmowaniu. > > Analogia średnia, bo mieszkania nie mogę wynająć dowolną ilość razy > jednocześnie. > Ale nawet przyjmując tę analogię: nie mogę Cię zasądzić o koszty > mieszkania, bo go ode mnie nie wynajmujesz, a mógłbyś.

Gdyby ktos zajal Ci mieszkanie "na dziko" to jak najbardziej moglbys dochodzic od niego odszkodowania za utracone zyski.

> Jesli tak to po co piracic tego photoshopa? Dlaczego od poczatku nie > > uzywac czegos darmowego lub tanszego i miec spokojna glowe. > > Nie to było przedmiotem dyskusji. > Podobnie argumentując, mógłbyś bronić np. utożsamiania kradzieży z > morderstwem

Ale tu nie chodzi o to co Tobie czy mnie sie wydaje a o to co stanowi polskie prawo.

Mozemy sie z tym nie zgadzac ale to prawo nas poki co obowiazuje.

-hob

Reply to
hobgoblin