Klient WWW

Witam,

Chciałbym zbudować na bazie mikrokontrolera bardzo okrojoną przeglądarkę www. Układ ten chcę podłączyć do sieci Ethernet (adres ip urządzenia może być stały). Jego zadaniem będzie wysłanie zapytania do serwera www i przekazanie zmiennej (po prostu otworzenie adresu

cyklicznie co zadany okres czasu (np. 30 sekund). Układ nie musi odczytywać żadnej informacji zwrotnej. W internecie znalazłem projekty mini serwerów www, a takiego "okrojonego klienta" nie. Zależałoby mi, żeby uruchomić to na ATmedze32 - mam trochę doświadczenia z tym mikrokontrolerem.

Czy ktoś z Was budował kiedyś takie coś? Da się (jak i z czego?)?

Pozdrawiam, goto

Reply to
goto
Greg(G.Kasprowicz

Greg(G.Kasprowicz) napisał(a):

Tibbo EM100 – 65 PLN netto/szt. Wczoraj dostałem list "zachęcający" :)

Reply to
A. Grodecki
Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Greg(G.Kasprowicz) napisał(a):

Soyter

Reply to
A. Grodecki

A. Grodecki pisze:

E100 nie jest chyba modułem programowalnym. Produkty Tibbo są świetne do zrobienia czegoś na szybko i bez specjalnej wiedzy o czymkolwiek. ;-) Ale do współpracy z peryferiami się zupełnie nie nadają, jedyny dostępny działający interfejs to RS. Operacje na GPIO są potwornie powolne, a nawet jeszcze wolniejsze.

Reply to
Andrzej W.
Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Greg(G.Kasprowicz) pisze:

To może to jest EM-1000? Do niego jest Tibbo IDE, a cena jest bardzo dobra. Dodajesz gniazdko RJ-45 i masz całkiem fajny serwer/klient netowy. Jest jednak wiele ale, jedno z nich to niemożliwość wyłączenia programowania modułu przez Ethernet = oddzielna podsieć za firewallem dla modułów Tibbo.

Reply to
Andrzej W.
Reply to
Greg(G.Kasprowicz
Reply to
Greg(G.Kasprowicz
Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Cena ciekawa zważywszy, że u nich w sklepie ten moduł kosztuje 122,50zł przy zakupie 25sztuk.

pzdr Elektrolot

Reply to
Elektrolot