Re: labview

wiem, ze potrzebuje karte akwizycji ... no i teraz co dalej.

> nie frame grabber bo to akwizycja obrazu ale jakas karte do akwizycji danych > z czujnikow parametrow fizycznych: temperatura, wilgotnosc, jasnosc... no > takie bzdury.

Zobacz ofertę Advantecha. Kiedyś mieli karty PCI do akwizycji, takie całkiem proste były dosć tanie. Ewentualnie do nauki weź zapis z prawdziwych urządzeń, LabView ma chyba "symulację" wejścia, gdzie dane przychodzą nie z prawdziwej maszyny, tylko z zapisu jej pracy, bo nie wszystko można sobie testować na żywym organiźmie :) Marek

Reply to
Marek Lewandowski