Re: Kolejny raz wzmacniacz (chyba ró?nicowy).

Użytkownik "xaveri" snipped-for-privacy@poczta.fm napisał w wiadomościnews: snipped-for-privacy@p69g2000hsa.googlegroups.com...

> Witam ponownie, > Na początek schemat (który wydaje mi się błędny).
> To jest OK > Klasyczna różnicówka na realnie małą impedancję co jest istotne w związku z > tym że jak piszesz do wzmacniacza było podpięte piezo. > Ten układ załatwia sprawę dużej impedancji wejściowej i charakter > różnicówki, ale jest tu jeden mały myk który może popsuć sprawę. > Kondensatory w pierwszym stopniu jeśli nie będą identyczne ( a zwykle mają > duży rozrzut pojemności ) ze względu na przesunięcia fazowe wprowadzą > niestety zaburzenia w tłumieniu sygnału wspólnego. > Piotr

Rezystoy zwierające wejście do masy przed WO, a zaraz za kondensatorami mają jedynie 470kOhm. Więc dużej rezystancji wejściowej to to nie ma... Przerobiłem to na normalny różnicowy. W przyszłym tygodniu zobaczę jak zachowuje się podczas pomiarów...

Reply to
szopler

Zmieniłem jeszcze kondensatory odsprzęgające składową stałą. Różnią się pojemnością o mniej niż 1%.

Reply to
xaveri