Re: jaki proc (p4 czy celeron) ??

Tylko mi nie mów ze Pentiumy są grzeją, no może żrą prąd ale jak masz pożądne chłodzenie to jest wporzo.

niebardzo wiem co ty mowisz najpierw mowisz ze incwel sie nie grzeje a potem ze jak masz pozadne chlodzenie gdzie tu sens . a pozatym to zdjecie radiatora pokazuje tylko jedno jaka kupa sa intele on sie nie spali bo jego zegar zwalnia ze wzrostem temperatury wiec oczym my tu bedziemy rozmawiac . atlon sie nie podkreca bo po podkreceniu sie przegrzewa i sie wylacza wiec trzeba dobre chlodzenie np. woda a intel pieknie sie kreci tylko w chorej wyobrazni bo proc i tak dziala wolniej niz ci pokazuje i to by bylo na tyle pozdrawiam wszystkich AMDKOWCOW a intelowcom wspolczuje wyboru lub przyzwyczajenia

Reply to
skaner

Na Zakończenie togo tematu chciałem tylko dodać, że nie wiem jak wy uważacie, ale każdy rozsądnie myślący wie że poządny Cooler na procku to podstawa, i bez różnicy cz to jest Intel czy AMD. pozdrawiam

Reply to
djlexus