Re: Jak zasili? grza?k? na 40 V

> Nie kombinuj z zasilaniem bezpośrednim bo Cię maszyna zabije. >

> Nie takie rzeczy przeżyłem :-)

...to świadczy tylko i wyłącznie o Twojej głupocie, braku wiedzy i świadomości w tym temacie. Lepiej tego nie ruszaj...

Reply to
PawelM

świadomości w tym temacie. Lepiej tego nie ruszaj...

I co? Mam siedzieć w domu i oglądać TV?

Głupi nie jestem, wiedzi z różnych dziedzin trochę mam, różne rzeczy już zrobiłem i działają, a o inne muszę dopytać.

Wybudowałem już dom, barierki różne spawałem sam, 2 traktorki zbudowałem, kupę mniejszych rzeczy zreperowałem, teraz robię tokarkę.

A Ty co zrobiłeś?

Pozdrawiam

Jacek

Reply to
Agent 0700

Użytkownik "Agent 0700" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:gnh6v8$q6m$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Zupełnie jak mój Ś.P. kolega, który też bardzo dużo rzeczy robił a na moje uwagi dotyczące zwisających wszędzie kabli, rozbabranych puszek i rozdzielnic odpowiadał swojskim "nie p..ol".

e.

Reply to
entroper

entroper snipped-for-privacy@CWD.spamerom.poczta.onet.pl> napisał(a):

Znalem go. Szkoda że go ciężarówka, w której się koło urwało, rozmaśliła.

Reply to
sok marchwiowy