Re: Jak się dziś odbiera radio

> Za komuny PR1 odbierałem na radiu detektorowym. 30 metrów anteny

Nie masz żadnego wzmacniacza pod ręką? Ja używałem Bambino - wszystko schowane w środku. Jak chcałem słuchać płyt, to diodę (tranzystor) odpinałem.

Ma być maksymalnie koszernie :)

Rozważam też, np. zwijanie kondensatorów. Kto wie, może uda się kryształek kiedyś skombinować.

Póki co czekam na cieplejsze dni aby antenę rozwiesić.

jp

Reply to
jacek pozniak

Mnie we Wroclawiu jakos zawsze sie łapała Wolna Europa czy jakas podobna wraża radiostacja ..

J.F

Dnia Mon, 07 Mar 2022 18:56:49 +0100, jacek pozniak napisał(a):

Heh, kiedyś można było dostać galenę na kawałki w warsztacie na rogu Wodnej i Garbar w Poznaniu. Wiem, bo kupowałem. No, ale to było ponad 60 lat temu...

Reply to
Jacek Maciejewski

On 2022-03-07 18:56, jacek pozniak wrote: (ciach)

Masz tu kanał z technologią przydatną po III WW

i koszernie też jest

Włodek

Bardzo ciekawe, choć trochę trąci perwersją. Ale kto wie, może ta wiedza pewnego dnia stanie się bardzo cenna.

jp

Reply to
jacek pozniak

Moje wspomnienia z początków zainteresowań to max czterdzieści parę lat :)

jp

Reply to
jacek pozniak