Re: Czy z puszki prze??cznika do ?wiat?a w pokoj

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" snipped-for-privacy@pik-net.pl napisał w wiadomościnews: snipped-for-privacy@pik-net.pl...

> [...]

nic a nic. rece opadaja... A zeby Ci ktos pod taki zoltozielony z faza obudowe kompa uziemil.

Zrobił to standardowo

wedle jakiego standar_d_u?

Mądrala niech to zrobi lepiej

niepotrzebny madrala, wystarczy fachowiec.

Dla mądrali lokalny hurtownik się zesra i zeszcza, by mu dostaczyc kilka > metrów drutu w kolorach innych niż standardowe w atrakcyjnej cenie, by sobie > wyłącznik lampki oznaczyć.

Jakos u mnie cala instalacja jest jak nalezy, a w puszkach wylacznikow sa dwa czarne kable (oznaczone trwale na izolacji zyl '1' i '2').

Potem są teksty czemu tak drogo ? Boś głupi, skoro pytasz i nie znasz > odpowiedzi.

Szkoda slow.

Reply to
Marek Lewandowski

Użytkownik "Marek Lewandowski" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@k13g2000hse.googlegroups.com...

Głupoty opowiadasz To, ze mieszkasz w dużym mieście w Niemczech to fajnie. W Polsce w byle jakim sklepie nie uświadczysz kabli do wyboru, do koloru. Instalacja ma zapewne kilka lat, wtedy był jeszcze mniejszy wybór. Ktoś kto wierzy, ze żółto-zielony to zawsze jest uziemienie jest debilem. Koniec. Kropka. Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.

A teraz poużywaj sobie na mnie

Reply to
lwh