RE: Czy ktos zna firme która daje 50% ceny na hosting w programie partnerskim ???!!!

On Behalf Of . .

Nic nie ma za darmo.

pzdr Artur

Reply to
ziel

Nigdy nie ma nic za nic? (moje ulubione pod względem logicznym zdanie). Tak na serio to czasami mozna dostac cos za darmo, np: moja _grype_ dostalem free ;-)

Milego wieczoru Arturze

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

On Behalf Of Ireneusz Niemczyk

Ale żeby załapać grypkę to musiałeś coś zrobić? Przejść się gdzieś, pogadać z kimś ... W sumie straciłeś trochę czasu ;-)

A ten .. to wysłał to zapytanie na kilka grup więc sądzę, że to ktypto- reklama.

pzdr Artur

Reply to
ziel

Użytkownik "Ireneusz Niemczyk" snipped-for-privacy@powszukaj.w.archiwum> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@powszukaj.w.archiwum... [ciap]

we Wrocławiu są takie miejsca gdzie można za darmo dostać po twarzy. Jak to mówią "szybko, tanio i solidnie".

Andrzej Kamieniecki

Reply to
Andrzej Kamieniecki

Zapewne nie tylko we Wroclawiu :P

Pozdrawiam, CyberDe@th.

Reply to
CyberDe

Na kredyt chlopie, na kredyt. Teraz przyjdzie ci za nia zaplacic :-)

[Leki, utrata pensji, itp ..]

On Behalf Of J.F.

ROTFL :-D

pzdr Artur

Reply to
ziel

Cos w tym jest, a ponieważ uznaję w życiu zasadę, iż długoterminowo wszystko wychodzi człowiekowi na zero, oczekuję przeto..._gwiazdki z nieba_? ;-)

Miłej niedzieli. __ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk