Re: buczenie z line-in w laptopie

Od: PAndy snipped-for-privacy@poczta.onet.pl>

Ogolnie jesli ci sie uda poszukaj innego zrodla - tzn jesli mozesz nagrac to >z innego magnetofonu/wiezy najlepiej zeby nie bylo zasilane z sieci ale z np >baterii.

dobra, mam starego walkmana i spróbuję pojechać na baterii w laptopie, jutro powiem co z tego wyszło.

Jesli sie nie da to moze sprobuj obrocic wtyczke kabelka ktory zasila >wieze - mam >nadzieje ze nie zamotalem za mocno...

nie, nie, wszystko jasne, bardzo dziękuję, spróbuję i tego. czyli wszystkie Wasze sugestie kręcą się przy sprawach napieciowo-prądowych. to dlaczego po reinstalacji windowsów wszystko się uspokoiło kiedyś?

co do zaklocen od komputera to wlasciwie normalne...

no nie wiem, normalnie, tzn gdy line in funkcjonowało poprawnie to nic takiego nie było.

w ostatecznosci...pozostaje ci nagrac to tak jak teraz buczy, a potem usunac >brum i szumy w programie do oczyszczania dzwieku... np cooledit czy adobe >audition...

montuje sobie filmy i za przyjaciół mam audacity do montażu dźwieku i goldwave'a do zaawansowanej edycji ale takiego świństwa to chyba nie odszumi bez baardzo zncznego uszczerbku na jakości nagrania, chociaż sprubóję w rozpaczy pokręcić goldwavem.

jutro powiem co wyszło z Twoich porad, dzięki!!! jak coś Ci przyjdzie jeszcze do głowy to wal śmiało.

zosia

Reply to
zosia

nie wszystkie. Moje nie ;-)

Może być i jedno, i drugie. To, że pyrka przy myszce to raczej wina sterowników karty dźwiękowej. Sprawdź w ustawieniach jaką masz kartę dźwiękową, potem poszukaj w internecie (na innym kompie) czy jest jakiś update do tej karty. Bo np. zdarza się, że sterowniki pracujące OK z XP nie pracują dobrze z XP SP1 lub gorzej, twu inne SP. A to, czy brum jest z sieci czy nie sprawdzisz, jak zrobisz test na bateriach.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok