Re: Amperomierz c?gowy + Rs482/rs232

Roman, Przekonałeś mnie że błędnie myślałem. Wobec tego jaki masz pomysł na badanie aktywności maszyn /nie muszę mierzyć prądu ani mocy choć to są duże wielkości i ewidentnie świadczą o pracy lub przerwie/?

Poszukuję dobrego pomysłu do monitoringu maszyn - możliwie najmniejsza ingerencja w układ energetyczny. Pozdrawia Piotr

Reply to
pdusp

Użytkownik snipped-for-privacy@yahoo.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@w1g2000prk.googlegroups.com...

Poszukuję dobrego pomysłu do monitoringu maszyn - możliwie najmniejsza ingerencja w układ energetyczny. Pozdrawia Piotr

A tak po harcersku: załozyć pierścionek ferrytowy na kabel i odbierać sygnał na nawiniętym na nim drugim uzwojeniu? Wydaje mi się, że przy takich prądach, można nawet przeciąć pierścien, nałożyć na kabel i skleić. pozdrawiam, Andrzej

Reply to
Andrzej

Użytkownik snipped-for-privacy@yahoo.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@w1g2000prk.googlegroups.com...

Badaj dwustanowo - działa/nie działa hałas maszyny, załączenie włącznika, ruch czegokolwiek, pole magnetyczne w pobliżu kabla, itd Kamerki "internetowe' teraz takie tanie:-)

Reply to
lwh