Amperomierz 20A

Poszukać na Alledrogo rezystora 0.01 om/5W 1% - bywają.

Panelowy wskaźnik LCD o czułości 200 mV, czyli idealnie pasujący też kupisz na Alledrogo za 28 PLN.

Swoją drogą ciekawy paradoks - kompletny miernik uniwersalny z wyświetlaczem LCD można kupić za kilkanaście PLN, sam wskaźnik bez dzielników, boczników itd. taniej niż za 28 PLN nie spotkałem :-(

Cały śmiech polega na tym, że sprawdziłem takich mierników kilka już i wszystkie, które mierzyłem w pomiarach napięć DC mieszczą się w klasie

0.5 :-O

AC nie mogłem sprawdzić z braku stabilnych źródeł napięcia AC.

Je też pomny "oszczerstw" wobec chińszczyzny ;) potrzebowałem na stole kolejnego dokładnego :) miernika. Po ręką był tylko taki 3-letni noname, co mu się własnie folia z napisami odkleja. Na zakresie 20V (3 1/2 cyfry) przebadałem kilkanaście punktów w obszarze od 10V-20V (tak jak mi się pokręciło gałką na zasilaczu) - różnica odczytów względem 7-dmio cyfrowego miernika była mniejsza niż 1 cyfra == 0.01V !!!

Reply to
pisz_na.mirek

On Wed, 27 Apr 2005 14:09:35 +0000 (UTC),

A na tym 7-cyfrowym to ile cyfr bylo stabilne ?

O ile pamiętam ze dwie ostatnie latały w czasie krótkiej obserwacji. Ale zabytkowy Schlumberger gdzieś z 10 sekund całkuje ;)

Reply to
pisz_na.mirek