Re: Amperomierz c?gowy + Rs482/rs232

Przekładniki prądowe to dobre rozwiązanie, ale ja nie potrzebuję dużej precyzji a nie chcę ingerować w kable. Marzy mi sie za to taki interface ala obejma na kablu który udostępni na wyjściu sygnał cyfrowy ewentualnie analogowy odseparowany galwanicznie. Pozdrawia Piotr

Reply to
pdusp

Przekładniki prądowe to dobre rozwiązanie, ale ja nie potrzebuję dużej precyzji a nie chcę ingerować w kable.

Należałobyby tylko "nawlec" kable, jeśli to trudność, to faktycznie pozostaje chyba tylko miernik kleszczowy.

Reply to
wo

snipped-for-privacy@yahoo.com pisze:

Suma prądów na kablu wynosi 0. Musisz mierzyć na konkretnych przewodach.

Reply to
Mario