rdzenie polfer pomocy

tak, ale to jest staruszek z 1976 roku i rdzeni tych moze nie byc, podam wiec to co jest najbardziej zblizone

nie ma takich rdzeni w tym katalogu, sa tylko RP 25x15x6.6/II/F-81 Al=50 RP 20x12x8/II/F-81 Al=61

nie ma takiego w katalogu, sa tylko RWO 8x3x25/F-1001 RWO 6x1/12/F-1001 Al nie podawane w ogole

sa RP 10x6x4 z materialow U-31, F-81, F-1001, Al odpowiednio 13.5, 33,

600
Reply to
Michal Baszynski .

Dnia Wed, 02 Jun 2004 21:48:02 +0200, Michal Baszynski snipped-for-privacy@ga.ze.ta.pl.> napisał:

W jakiej postaci masz ten katalog? Może w PDFie??

Reply to
Przemek Kuchta

pozolkly ze starosci papier

Reply to
Michal Baszynski .

Dnia Thu, 03 Jun 2004 00:33:28 +0200, Michal Baszynski snipped-for-privacy@ga.ze.ta.pl.> napisał:

:(

Reply to
Przemek Kuchta

nie za bardzo mam czas a i tez nie chce mi sie za bardzo skanowac tych

160 stron A4, ale te kilka-kilkanascie moze gdzies w przyszlym tygodniu moglbym zeskanowac. Tylko musialbys powiedziec ktorych.
Reply to
Michal Baszynski .
Reply to
Marek Dzwonnik