Pomocy! sprzet elektroniczny w lazience

heja!

jestem tu nowa i do tego jestem kobieta, wiec na elektronice za bardzo sie nie wyznaje... mam problem i potrzebuje porady. postaram sie w skrocie przdstawic sprawe...

projektuje urzadzenie (jak na razie proj.szkolny...) elektorniczne sterowane recznie i pilotem, ktore ma znalesc sie docelowo w lazience. urzadzenie ma grac (mp3) i ma regulowac zmienne oswietlenie (nie interesuje mnie tworzenie programu do obslugi tego, zakladam, ze taki da sie zrobic). wlasciwie wiekszosc spraw technicznych mam juz rozwiazana - zasilanie, podlaczenie glosnikow, itede, ale pozostaje jedna sprawa - nie wiem jak rozwiazac problem z programowaniem. zalozylam ze w urzadzeniu wykorzystam pamiec flash, ale zeby 'przerzucic dane' do mojego urzadzenia musze jakos sie podlaczac. czy bezpieczne jest wykorzystanie lacza usb w lazience - wilgotnosc powietrza podwyzszona, mozliwe chlapanie woda - jesli tak, to jakie techniczne zabezpieczenia powinny byc uwzglednione, jesli nie, to co moge uzyc w zamian? male plytki CD? duze plytki CD? cos innego? chodzi o to, by bylo proste w obsludze i aby bylo to 'standardowe' rozwiazanie

jesli macie jakis pomysl, pomozcie! bede baaardzo wdzieczna

pozdrawiam cieplo cioteczka frania

Reply to
ciocia frania

Tak troche fantazjujac: montujesz w urzadzeniu bluetooth, to samo w jakims laptopie sluzacym do uploadingu mp3 do urzadzenia.

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

może nie jestem specem od elektroniki ale o kompach co nie co wiem :) tobie trzeba pełnowymiarowego(=ITX), wywalonego kompa, zrobisz go na bazie jakiejś płyty Mini-ITX ew. PC/104, dodasz prostą czujkę do pilota, moduł bluetooth/wlan/cokolwiek się da kartę dźwiękową, głosniki itp. jako soft mogą być minidystrybucja linuxa

a to wszystko w oczywiście hermetycznej obudowie

Reply to
baton-beton

akurat myślałm o

:)

Reply to
baton-beton

ale można chociażby za lustrem zamontować

Reply to
baton-beton

to może wanna?? drzwi?? klop?? hehehe dzwięk z sedeha LOL też doooopre

Reply to
baton-beton