Radioelektronik - wycena

Użytkownik komandor64 napisał:

wystaw od 1zł to Ci wycenią

Reply to
Michał Baszyński

Znalazłem w domu parę roczników doskonałego (jak na swoje czasy) "Radioelektronika". Poprzeglądałem je i postanowiłem na nich trochę zarobić. I teraz mam mały dylemat: nie wiem z ile je wystawić na Allegro. Gazety obejmują zakres lat od 1985 do 1989 roku. są w dobrym stanie. Prosze o pomoc user`ów.

P.S. Przepraszam modów za to jeśli umieściłęm wątek w nieodpowiednim miejscu.

Reply to
komandor64

Mógłbys trochę uściślić?

Reply to
komandor64

No coz - wystaw za zlotowke na 14 dni i zobacz co z tego wyjdzie :-)

J.

P.S. Jeszcze pare lat i swoja kolekcje oddam za darmo :-)

SP9LWH napisał(a):

Hmm. No to ja już ze swoimi rocznikami zaczynam się już łapać. Najstarszy jaki znalazłem u siebie to tak z rocznika 46-47 bodajże (Radioamator oczywiście) ;-).

Inna sprawa to to, że przedtem coś jeszcze w tej gazecie było, a teraz to tylko przeważnie reklamy, albo kolejne wersje ładowarek akumulatorów publikowane we wszystkich możliwych odmianach ;-(.

Reply to
Krzysztof Piecuch

nom napisał(a):

Czy do tych DSP Motoroli masz tylko katalogi czy może coś więcej, co pozwoliło by się dokładniej zaznajomić z tą rodziną procesorów?

Reply to
badworm