Pytanie antenowe :)

Mam w domu 2 sieci kablowe, jedna to UPC druga to "zwykla" osiedlowka. Problem jest w tym że na osiedlówce pojawiają się kanały których nie ma na UPC. Jako że na UPC jest jeden kanal który potrzebuje to z UPC jeszcze nie moge zrezygnować. Poszukuje schamatu lub gotowca urzadzenia dzialajacego na zasadzie sumatora 2 sygnalow antenowych do jednego TV, wiem ze kanaly sie nakladaja i zwykla kostka z polaczeniami 1-1 tego nie rozwiaze, czyli zostaje cos z logika :) macie jakis pomysl jak to ugryzsc ?

Reply to
CodeBoy Praca
Włodzimierz Wojtiuk
Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

zwrotnica antenowa, filtr kanalowy

Reply to
PAndy

Dnia 07-08-2007 o 11:29:19 Włodzimierz Wojtiuk snipped-for-privacy@wp.pl napisał(a):

Fakt genialne w swej prostocie :) wada ze nie nagram nic z kablowki / osiedlowki, ale w sumie :)

Reply to
CodeBoy Praca
Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

Dwa wzmacniacze szerokopasmowe o wzmocnieniu 3dB kazdy i dalej sumator pasywny sygnalu - wzmocnienie wyjdzie z grubsza na zero a separacja na kilkadziesiat decybeli.

Reply to
Dariusz K. Ladziak

nie uda sie ;)

Reply to