przetwornik od aparatu jako kamerka

Gibol schrieb:

jako, żem jeszcze staroroczny, mogę odpisać. Myszka ma na ogół przetwornik 64x64 lub 128x128, więc niezbyt się nadaje na aparat. Może na odwrót zrobić? Z kamery myszkę?

Waldek, chwilowo w Houston,TX

Reply to
Waldemar

Gibol schrieb:

no to zależy, jaki ten aparat miało międzymordzie, jaki czip itd. Musisz się pobawić. W końcu nieopłacalna sprawa, bo takie kamery kosztują grosze, ale jak ci się podoba.

Waldek

Reply to
Waldemar
Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

mysle ze jakbys chcial to _robic_, to roboba nie warta ceny kamerki.

Ale moze wystarczy podlaczyc USB, zapuscic odpowiedni program i tem aparat swietnie dziala jako kamera ?

Gibol napisał(a):

masz jakis opis tego? ja bym sie ladnie o to usmiechnol

pozdrawiam, Marek Hobler, 'neutrinus'

Reply to
Marek Hobler, 'neutrinus

Użytkownik "Marek Hobler, 'neutrinus'" snipped-for-privacy@o2.bezsmiecia.pl> napisał w wiadomości news:enbd53$9aq$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Jak nie tu to przeczytałem to na elektrodzie było... poszukaj... w newsach chyba bylo... ale z 2 tygodnie temu

Reply to
Gibol
Reply to
Dariusz K. Ladziak