--Przetwornica do ładowania akumulatorów

czy wiecie moze gdzie mogę znaleść jakis opis, projekt takiej przetwornicy?? chodzi mi o to zeby miała regulowane ograniczenie prądowe (ewentualnie ograniczenie do ok 3-4A), wyłanczała sie przy ok 14,4 V, najfajniej jak by jeszcze miała zabezpieczenie przed odwrotnym podłaczeniem.. zupełnym bajerem było by jeszcze gdyby miała dodatkowo mozliwość łaowania akumulatorów 6V znalazlem coś takiego w EP 1/98 .. ale mysle ze od tego czasu wymyslono cos lepszego

będe baaardzo wdzięczny wszelką za pomoc

Reply to
Konrad Rokicki

poszukaj w archwiwum.. byl wiele razy poruszany temat przerobek zasilaczy od PC na takei ladowarki.. i byly tez linki z kompletna dokumentacja takowych

Reply to
greg

no wąłsnie szukalem od jakiegos czasu ... nic własnie za bardzo nie znalazłem .. własciwie znalazłem jeden prokekt, do 10 A ... ale napewno jest cos jeszcze ...

Reply to
Konrad Rokicki

Użytkownik "Konrad Rokicki" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:d3e9li$2lg$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

zaglądnij na forum

jednym z wałkowanych tematów jest ładownica, parametry takie jak chcesz.... Piotr

Reply to
Piotr Pitucha