Przetwornica DC/DC 10W taniej niz 100zł?

Jest sznasa ze kupie gdzieś przetwornice DC/DC 10W taniej niz 100zł netto?

oczywiście większa ilość.

Reply to
Michal

Przetwornice nadające się do montażu na słupach energetycznych, odporne na wyindukowane podczas burz napięcia - zdecydowanie NIE.

Co to znaczy większa ilość? 50szt, czy może 250szt. Czy masz jakiegoś preferowanego producenta? Cena zależy w sporej mierze od producenta?Jaka ma być wydajność, która Cię interesuje? Radek

Reply to
Radek

Dnia 4 Sep 2006 03:09:21 -0700, Radek napisał(a):

w tej chwili mam 2 oferty model VTW10-4812S

od 45 dolców za sztukę

i model

ł za szukę.

Reply to
Michal

w tej chwili mam 2 oferty model VTW10-4812S

45 dolców za sztukę Ha, ha - 45$ to dużo za dużo, no chyba, że potrzebujesz 4 sztuki. i model
ł za szukę.

Wejdź na

i w wyszukiwarce wpisz dc/dc%10W, wtedy otrzymasz wszystkie przetwornice 10W na stanie razem z kartami katalogowymi. Zawsze biorę od nich elektrolity i ledy, bo mają dobre ceny ale wiem, że rzeźbią także w przetwornicach. Przy 50szt. może nawet 25szt. będziesz mieć poniżej 80zł. Zresztą sam zapytaj. Radek

Reply to
Radek