Płytka - przejściówka MQFP52 - goldpiny.Footprint'y.

Może Ktoś korzystał z płytek przejściówek obudowy MQFP52 (ADuC812).Gdzie takie coś można dostać (w cyfronice są przejścióweczki ale do ic o większej ilości nóg) Nie natrafiłem również na biblioteki Protela99 z tą obudową.może Ktoś posiada link do takowej biblioteki. Czy jest szansa zrobienia pcb metodą termotransferową do takiej obudowy?Może komuś się udało? pozdrawiam.

Reply to
Robert R

Dnia 01-12-2005 o 11:38:12 Robert R snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał:

Robiłem niedawno pod LQFP64 (raster 0,5mm), z rastrem 0,8 nie powinno być problemu. Jak zamierzasz zrobić to w formie przejściówki to przemyśl czy nie warto od razu wrzucić na tą płytkę kilku 100n 0805, kwarca, nawet przycisku resetu, połączyć już na niej odpowiednie wyprowadzenia mas/zasilań scalaka redukując tym samym liczbę goldpinów podłączenia i upraszczając routing na płytce bazowej.

Reply to
Ostry

Robert R napisał(a):

A takie mogą być ? :

"Miłosz K."

Ok. Dzięki o to właśnie chodziło.Pozdrawiam.

Reply to
Robert R

Troche nie bardzo wiem o czym mowa ale mam nadzieje ze ktoć pomoże :)

Reply to
paszczak