przedluzyc zycie LED COB

W dniu 2016-07-22 o 13:06, J.F. pisze:

Ta moja którą naprawiałem jest zrobiona na BP3105, stabilizacja prądu polega na pomiarze prądu tranz kluczującego, nie ma ograniczenia napięcia wyj, tzn jest przekładnią trafo i tyle, nawet na kondesatorach na wyjściu zaoszczędzili.

Ale tego autor nie zrobi, najprościej jest chyba jak mu radziłeś, włączyć halogena

100-500W równolegle do COB-a.
Reply to
janusz_k

W dniu 2016-07-21 o 12:43, tomekp pisze:

A te podane parametry wyjściowe zasilacza to "przepisane" z jego obudowy czy samodzielnie zmierzone ? Może warto byłoby podpiąć amperomierz i woltomierz i samemu sprawdzić ? wkwj

Reply to
wkwj