Prosz? o pomoc ws. DVD/VHS combo LG DVC 5931

Witam. Bardzo prosze o poradę w sprawie usterki ww. combo. Podczas oglądania filmu DVD nagle sprzęt odmówił współpracy. Czytnik nie ma problemów z wszelkimi obsługiwanymi formatami (VCD, CD, MP3, JPG itp.) oprócz DVD. Sprzęt próbuje czytać płytę, wydaje skrzeczący dźwięk i informuje mnie urzejmie, że nastąpił "błąd dysku". Dowiadywałem się w 2 serwisach i podano mi sprzeczne informacje. W obu przypadkach cena naprawy wielokrotnie przekraczała cenę nowego odtwarzacza DVD (oczywiście hipermarketowej jakości, ale za to z DViX). Może ktoś z Was orientuje się w tym i poradzi mi, czy jednak próbować coś z tym zrobić, czy gnać do sklepu po nowy sprzęt? Z góry dzięki. Pozdrawiam wszystkich.

Reply to
abravo