VHS -> DVD

Kako najjednostavnije (citaj: najjeftinije) prebaciti brdo materijala sa VHS kazeta ne DVD-e?

Reply to
DZ

Dobar video i honestech One Touch DVD u kombinaciji sa Lg GSA-E20N externim pisacem

"DZ" je napisao u poruci interesnoj grupi:kd1cck$m9r$ snipped-for-privacy@ls237.t-com.hr...

Reply to
kurajber

osobno sam za to koristio obicnu (analognu ) tv karticu za pc koja je imala video ulaz ,koristio sam i software za snimanje koji sam dobio uz nju i sve to snimio na dvd pomocu nere i to je to,kartica je bila neka jeftinjara ali je odlicno napravila posao.

Reply to
dado

Najjednostavnije je nabaviti neki HDD/DVD snimac, rabljeni sa analognim tunerima bi trebali ici za sicu. Ako imas PC mozes nabaviti nekakvu TV karticu sa AV ulazima...

--
Pozdrav,
Walter

Bilo u Lidlu video USB ripper za kojih 220 kn.

Ima dosta analognih ulaza na izbor, USB konvertor i software.

Reply to
-Rio-

Vidio sam to pred oko mjesec dana... ima li jo¹ gdje toga u Lidlu?

Reply to
DZ

Moj kum je kupio tako negjde, prije mjesec dana i probao je prebaciti neki video i ka¾e da je zadovoljan. Nisam vidio, pa ne mogu komentirati kvalitetu. Jedino znam da kad je snimao da mu je laptop bio full optereæen, ¹to znaèi da je softwaresko enkodiranje. Al to je ionako za kuænu uporabu. :)

Reply to
-Rio-

Bit æe ponovo za koji mjesec.

Inaèe najednostavniji naèin da to uradi¹ je da da¹ u neki studio.

Sorry. Pitao si za najednostavniji, a ne najeftiniji naèin :-)

Reply to
Hombre

Nisam koristio, al mi se èini da je ba¹ za tu namjenu

--
live long and prosper
Reply to