Projekty ułatwiajšce życie osób niepełnosprawnych

Witam, poszukuję różne projekty (urzšdzeń, itp.), które mogš pomóc osobom niepełnosprawnym życie. Najbardziej zależy mi na projektach amatorskich, takich do samodzielnego wypróbowania i sprawdzenia oraz ulepszenia zawierajšce schematy blokowe, ideowe, itp. Z góry dziękuję za informacje i pomoc.

Reply to
Marcin Sz.

nie chronionych jeszcze zadnym patentem?

i opatentowania?

TB

Reply to
Tomasz Bednarz

Sprostowanie: potrzebne są mi one na pracę zaliczeniową !!!

Użytkownik "Marcin Sz." snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:cfhujv$a2k$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Reply to
Marcin Sz.

Wymyśl sobie. Potem zrób prototypy, narysuj schematy. Tomek

Reply to
Tomek

Właśnie o to chodzi, że nie mam natchnienia do tego. Kto jest studentem to wie o co mi chodzi. Pozdro

Reply to
Marcin Sz.

To zmień kierunek na taki do którego będziesz miał matchnienie. Tomek

Reply to
Tomek