Programator czasowy do gniazdka

Najprawdopodobniej ale nie z powodu pozostawionej fazy tylko luminescencji szczątkowej (czy jak to się tam nazywa), kiedyś w głębokiej komunie faktycznie były takie z polamu, że niektóre się jarzyły po całkowitym wyłączeniu ale to zanikało po jakimś czasie od wyłączenia. Ale nie wiem czemu autor wątku narzeka, akurat w akwarium nocne (słabe) światło często się praktykuje do symulacji poświaty księżyca.

Reply to
Marek

Tak, tak jakby falują, przypomina to zorzę polarną.

-----

Reply to
ąćęłńóśźż

Nie wiem, czy to nie szkodzi świetlówkom (czy nie skraca czasu życia).

-----

Reply to
ąćęłńóśźż

Może wymień swoją pralkę na wykonaną w II klasie ochronności. Podobnie z podzlewozmywakowym młynkiem do odpadków i hydromasażem do wanny

-----

Reply to
ąćęłńóśźż

Poddaję się i odsyłam sprzedawcy tę pekińską wtyczkę - nie udało mi się z kilkoma emulatorami Androida na Win 10 (chciałbym sterować z PC, a nie z telefonu). Aplikacja Smart Life nawet się instalowała (np. na Bluestacks), ale za nic nie chciała znaleźć urządzenia (Socket WiFi).

-----

Reply to
ąćęłńóśźż